Fick låna hem en hundbur från jobbet

3kommentarer

Nu har jag var hos min förra arbetskamrat och hämtat hundburen hon hade lånat från jobbet.Chefen sa åt mig i går att hon hade den hemma och att det är jobbet som äger den att jag fick låna hem den till min hund.Han tyckte att jag skulle ta hem den och lägga täcken för den så det dämpar ljudet från raketerna så kanske hon känner sig trygg i den.Detta gäller bara några dagar.Jag kommer inte att stänga in henne i den utan dörren till hundburen kommer att vara öppen så hon kan gå in och ut från den.Nu hoppas jag för hennes egna bästa att detta kan vara en lösning.Men jag har lite svårt att bestäma mig vilket rum jag ska ställa den i.Just nu står den inne i vardagsrummet och jag ska fortsätta att fixa till den.Har ni något tips vart jag kan ställa den så är jag tacksam över att få höra det.


3 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 Dec 2010 14:22

Om folk bara förstod hur mycket lidande dem orsakar oskyldiga djur med denna meningslösa tradition :/

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 Dec 2010 14:23

Sv: Om mina planer går i lås kanske jag kommer att kunna ta emot hundar över helger som denna - men det dröjer som sagt lite till innan ekonomin finns att renovera förrådet :/

emily

30 Dec 2010 14:37

Är de inte bättre att ha den i garderoben?

Kommentera

Publiceras ej