Saigon

3kommentarer

Jag och min vän Towe var och köpte hem lite mat på en nyöppen restaurang på Stockholmsvägen.Towe tjatade på vägen hem från marknade att vi skulle käka kebbab men jag var inte dirket så sugen på det så hon fick i såfall gärna köpa det till sig själv,men hon vägrade äta själv.På vägen hem såg vi den nya restaurangen och kunde lite låta bli att gå in och kolla vad dom hade för god saker.Själv klart vart det svårt att komma på vad man ville ha eftersom att det fanns 50 olika rätter att välja bland.Till slut bestämde jag mig för att köpa Friterad kyckling med sötsursås och ris.Det var inte heller så dyrt där plus att dom hade sänkt priset med 15% eftersom att det var nyöppet.En god middad till en smakfull kostnad enligt mig själv,med trevlig personal.Så själv klart är det inte första och sista gången man handlar där inte.



Jag sitter och väntar på maten

Min kära vän sitter också och väntar på maten och passade på att prova sina nya brillor.

nu hade vi fått maten och var på väg hem till mig för att prov äta maten

Towe redo att hugga in på den goda maten!

Min mat jag beställde å så jävla gott det var och så vart det mat över vilket lyx för mig.

3 kommentarer

Emily

21 Aug 2010 09:30

Vi skulle se på den igår men den verkar tråkig så ja vill inte se den haha :D

- JenU

21 Aug 2010 12:43

Fin blogg!

Allt bra med dej idag? =)

Josephine

21 Aug 2010 18:16

sv: tack för att du håller med! allt bra ? kram

Kommentera

Publiceras ej