På lite bättre humör

2kommentarer

Det finns en anledning till varför jag är på bättre humör än vad jag var tidigare i dag.Jag har vart ute och gått runt folkparken och strömmen tillsammans med min älskade hund,att få lite frisk luft hjälper en verkligen.Det finns nog inget som lyckas få mig på bra humör förutom 2 st och den ena är min älskade Lillasyster Emily och den andra är min hund stina.En hund sviker dig aldrig utan finns vid din sida hela tiden hos dig,När vi kom in från promenaden satt vi ett tag och bara myste i hop.Folk brukar uttrycka sådan hund sådan matte men jag vet inte om vi är så lika.Det får ni ta och avgöra.Nej nu måste jag verkligen börja med maten ser att klockan börjar bli lite mycke.




Mys med hunden är det bästa jag vet om

2 kommentarer

Tanja*Andersson

18 Aug 2010 17:39

SV: tack så mycket, fick faktiskt tårar i ögonen när du skrev det .. :)

Emliy

18 Aug 2010 17:58

aaaaaaw. va söt du är! <3

Kommentera

Publiceras ej