OBS OBS VARNING

2kommentarer



Det sprider sig ett virus på Facebook, det är någon sorts dislike knapp, alltså motsattsen till "gilla" knappen. Så stöter ni på någon application som har en dislike/ogilla knapp så är det ett virus. Har man väl fått viruset så sprider det sig sen vidare till alla på ens vänlista. Kopiera och sprid vidare !!!!!Jag kan säga att detta stämmer då några av mina vänner har öppnet detta så jag åkte på virus så jag har suttit vid datan och fixat massa med uppaterat programvaran på Normat(virus kyddet) en av sakerna man får virus av är Kolla på bilden som resulterade i att en tonårsmamma hamnade i fängelse! Störtsjukt!!Sen så finns det om en kille som vart stoppad  för sin tatuering på flygplatsen gå inte in på någon av dom om ni inte vill få viruset.Det finns säkert några fler saker man får virus av så var uppmärksam.Plus att dom har varnat om detta på tv4 nyheterna.

2 kommentarer

Anonym

18 Aug 2010 00:10

sv: tack (:



" kille som vart stoppad för sin tatuering på flygplatsen" haha den vet jag as många som klickat på! aw stackars dem ;)) jag klickade inte på den dock! :)

hani

19 Aug 2010 14:03

Kommentera

Publiceras ej