Mys med systerdöttrarna

2kommentarer

Shit idag har vi verkligen haft sommarväder ute tempen vissade 29 grader ute.Ringde till min storasyster efter jag hade städat klart här hemma och frågade om barnen ville följa med till landet och plocka lite blåbär i skogen,syrran var inte hemma utan på badhuset med den minsta dottern då dom andra 2 fick vara hemma med sin pappa eftersom att dom hade bråkat hela morgonen(barnen).Men hon sa ring Andres och säg att barnen ska med fråga inte om dom vill med utan säg att dom ska med för dom behöver komma ut lite.Barnen vart överlyckliga när dom fick följa med oss ut till landet.Vi gick ett tag i skogen och plockade blåbär,Angelina började skrika för fullt när vi var i skogen för hon är liv rädd för mygg och småkryp så det var bara att gå tillbaka till huset och fortsätta att plocka där ett tag tills dom tröttnade.


Vi fikade lite efter skogen.Vi spelade badminton tillsammans med barnen vilket Angelina tyckte var kul fast det inte gick så jätte bra för henne,Melanie hon var rätt så duktig på att spela badminton.Jimmie fick för sig att vi skulle gå ner till sjön med barnen och kolla.Barnen fick bada lite vilket dom tyckte var skönt och kul.På vägen hem märker Angelina att det finns myror i skogen och skriker oc nästan börjar gråta så Jimmie fick ta och bärra henne på sina axlar.Barnen fick hjälpa mig att vattna mina blommor innan vi skulle hem till stan igen.Angelina tyckte att det var så roligt med vattenslagen och började dricka vatten där i från vilket slutade med att hon vart blött.På vägen hem säger Ange när är vi framme när är vi framme,sen vart det tyst där bak och märker då att hon har somnat.När vi kommer fram till syrran så väcker J henne och det första hon säger mamma hur kom du hitt i sömnen.Lämnade av flickorna hemma hos syrran,men Melanie ville följa med oss hem och sova här vilket hon fick.Så nu har vi haft fredags mys med chip,dipp och film.



jag tillsammans med flickorna i skogen

Angelina med min hund i skogen

Jimmie med flickorna

Melanie badar

Jag och en rädd systerdotter Angelina

2 kommentarer

evo

14 Aug 2010 11:05

hade inte ni en gul husvagn förut tyckte sätt en gul förut på denna blogg

Emily

14 Aug 2010 13:01

kul ni verkade ha!

Kommentera

Publiceras ej