Mot stallet

1kommentarer

Ska snart åka bil till stallet i hop med min älskade vän Towe som kommer och hämtar upp mig.Vilken lycks jag har som har en vän som skjusar en till stallet när det regnar som det gör just nu.Varmvattnet är fortfarande borta.Men nu ska jag inte tänka på det mer för nu ska jag ha det trevligt i hop med vännerna och hästarna.Det står dressyr på schemat idag får se vad vi ska göra,säker det gammla vanliga.Innan ridningen ska jag försöka mysa lite med Noak:) Elin kommer och kollar på oss och självklart så kommer hon att fota oss när vi rider.Nej nu måste jag ta fram stallgrejerna innan min skjus kommer puss.

1 kommentarer

Sannie

26 Aug 2010 20:41

Skamlös reklam - Vill du läsa om något annat än det som hör till vanligheten? I höst drar jag till Zimbabwe i Afrika som volontär och tar hand om lejonungar!!



Lägg till min blogg och följ mig vettja!

Om inte ber jag om ursäkt för denna skamlösa reklam



PEACE OUT!

http://sannie.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej