Mot Folkparken

2kommentarer

Folkparken är en park i centrala Norrköping som jag ofta går till tillsammans med hunden och vännerna.Idag blir det att gå en promenad runt folkparken i hop med hunden,ska se om man kanske lyckas träffa på någon man känner där också.Tänkte passa på att sätta mig på en bänk också nu när det är så fint väder ute.Skulle inte förvåna mig om det börjar regna.Har ni aldrig vart i folkparken och bor här i Norrköping eller bara hälsar på så tycker jag absolut att ni ska ta er ditt och ta en titt.Det finns en lekpark och en pool för barnen.På sommaren kan man spela beachvollyboll med vännerna eller varför inte ta med sig familjen och spela minigolf?För dom som är kaffesugna så finns det en kiosk i närheten.Nej nu måste jag verkligen gå så jag hinner ut innan regnet kommer.

2 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

27 Aug 2010 15:27

Vad är de för hund då? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

27 Aug 2010 17:09

Snygg outfit :)



Sv: Ja, det ser verkligen ut som att hon läser :P

Kommentera

Publiceras ej