Mitt schema idag

2kommentarer

Jag har precis städat klart hela lägenheten så den ser fin och ren ut.Ska strax hoppa in i en dusch innan jag ska rasta hunden.Efter promenaden med hunden blir det att ta spånkan ner till stan där jag ska möta upp min lilla syster Emily,hon ska följa med mig till banken.Mitt kort har gått sönder i 2 delar så jag möste till banken och prata med dom så jag kan få nytt.Just nu får jag låna pengar av min älskling tills jag får nytt kort.Jag som aldrig har lånat pengar förut och hatar att göra det,men just nu har jag inget annat val att välja bland.Efter banken blir det att gå en ruda på stan och kolla om man hittar ett packet till min systerdotter som fyller 9år idag.Blir att vi går tillsammans hem till storasyster och firra Melanie.Får se hur länge man stannar kvar där.Sen så vet jag inte riktigt hur jag kommer hem men på ett och annat sätt fixar det sig till slut.Nej nu måste jag verkligen röra på mig så jag är klar tills syrran ringer.


jag och lilla syrran år 08?

2 kommentarer

Lova

17 Aug 2010 20:26

sv: ((:

Emily

17 Aug 2010 22:42

Yes! Oktober 08!

Kommentera

Publiceras ej