Kvällsmys med vovven

1kommentarer


Innan läggdags är det skönt att sätta sig i hundens rum och mysa lite tillsammans med hunden.Husse ligger redan och sover inne i det andra rummet,så då passar matte på att ha egen tid med hunden.Hunden verkar uppskatta att få egen tid med matte:)Hunden sägs ofta vara människans bästa vän och det håller jag verkligen med om.Hundägare har bättre hälsa än människor utan hund.Hunden sviker dig aldrig,hunden finns allt där för dig,hunden ger dig kärlek o glädje. Hunden vaktar o skyddar dig.Många tror att det bara är att köpa hund men det är mycke mer än så.Tänk bara på att läsa på ordentligt innan du köper en hund och att det kostar både pengar och tid att ha hund.En hund lever i många år och det tänker inte många på när dom köper hund.Jag förstår mig inte på folk som köper hund och tröttnar efter ett tag sen köper hund efter hund.Samma sak så förstår jag mig inte på folk som köper hund och inte ger den kärlek eller tillräckligt med motion/träning.Hur som helst ska jag fortsätta att mysa med hunden

1 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

30 Aug 2010 00:52

Ja visst är han! :) Allt bra med dig?

Kommentera

Publiceras ej