Hon gör mig alltid glad

2kommentarer

Min illasyster Emily hon gör mig alltid glad och får mig på bra humör när jag kan vara nere,Hon gör alltid allt hon kan för att göra mig glad och det bästa av allt är att hon lyckas varje gång.Jag är glad över att vara hennes storasyster:) Jag skulle inte vilja byta bort henne mot någon.Hon har en stor plats i mitt hjärta kanske inte har sägt det så hon förstår det men Emily du ska bara veta hur stolt jag är över dig inte bara som syster utan som person och hur strak du har blivit det senaste året och vilken bra mamma du är för Joel,detta säger jag inte bara för du är min syster utan för jag tycker det.usch jag skulle inte vilja veta hur annorlunda livet skulle vara utan dig.



                                             Jag önskar att jag kunde sjunga lika fint som henne


På detta klippet så dummar hon sig bara

2 kommentarer

Emily

01 Aug 2010 22:35

AWWWWWWWWW! jag blir så glad att jag gråter. Jag älskar dig också världens mysigaste syster <3 Blir så glad! Love you

Emily

01 Aug 2010 23:25

<3

Kommentera

Publiceras ej