har firat min systerdotter

0kommentarer

Kom hem för lite mer än en timme sen från min storasyster,vi har firat min systerdotter Melanie som fyller 9år.Jag bloggade inte dirket när jag kom hem för jag gick en lång promenad med hunden och efter promenaden så har vi legat i soffan och myst lite.Som sagt så var jag och lillasyrran på baken och fixade nytt bankomatkort åt mig,kortet kommer om 4-5 dagar.Vi köpte present tillsammans till Melanie.Sen så tog vi bussen hem till syster eftersom att det började spöregna vi hann precis innaför dörren hos syrran när det började åska och blixtra som bara den.Själv är jag inte så rädd för åskan utan för själva blixtarna när jag är ute annars är det ingen fara.I allfall så bjöd dom på tårta som syster hade gjort jätte gott var det.Vi stannade ett bra tag och fick träffa min lillebror också som jag inte har sätt på mer än 2 år tillbaka.Shit vad han hade växt till sig och verkligen blivit en man.Jag är så himmla stolt över honom han berättade att han kom in på det gymnasiet han sökte till och det gör mig verkligen glad:)Jag fick skjus hem av min andra lillebror som ställde upp att skjusa hem mig i spöregnet.Jag skulle precis gå till bussen då han hörde av sig och sa att han var där om 5 min för att hämta upp mig.Jag har många syskon och jag älskar alla lika mycke på olika sätt,vi syskon ställer verkligen upp för varandra när det verkligen behövs och det är jag tacksam över.


Min systerson Joel låg och sov så gott i sin vagn när vi gick på stan.

Lillasyster Emily med sin son Joel i knät,Lillebror Victor och jag

jag och min älskade bror som jag fick träffa igen efter 2 års tid<3

jag med min systerdotter Nicole i knät och min lillasyster Jennifer

jag och mina systerdöttrar Angelina och Nicole

Kommentera

Publiceras ej