grillning hos faster

0kommentarer

Igår skulle vi igentligen vara ute och grilla ute hos oss på landet,men vart ändrat då min fasters sambo var hur bakis som helst.Så vi åkte ut ensamma till landet en snabbis och plockade lite bläbärr i stället.Vi åkte hem igen och Jimmie ville duscha av sig innan vi skulle åka hem till min faster.Lillebror kom och hämta oss eftersom att Jimmie ville ta några öl på kvällen.Vi var några stycken från släkten på min fars sida som käkade grillat och satt ute på deras trädgård och drack.Vi pratade massa gammla minnen från förr,rätt så trevligt dock så regnade en hel del ute men vi satt under taket så vi slapp att bli blötta.Min storasyster kom också förbi tillsammans med barnen.Shit vad stor min ena systerdotter Nicole hade blivit.Min hund låg lugnt och sov på golvet i hallen hela kvällen.Lillebror skjusade hem oss sent i natt någon gång visst har jag en snällbror som ställer upp på att skjusa oss på natten och skiter i att dricka för att köra hem oss i stället:)





så här skönt låg hunden och sov

Kommentera

Publiceras ej