göra avslut på vissa kapitel i mitt liv

0kommentarer

God kväll har precis kommit in från sista promenaden med hunden.Jag tänkte aldrig på hur det jag skriver på min blogg kunde påverka folk? Jag funderade inte på det när jag satte mig första dagen och började skriva om mig själv och personer i min omgivning.insåg jag att jag faktiskt kan påverka folk genom att skriva, Jag har alltid vissa förhoppningar att skriva en bok om mitt liv, även kanske om sånt som bara är fiction men det är mycket jag varit med om som jag skulle vilja dela med mig av.Det här med att skriva som jag gör nu är nog den största chansen för mig att sätta mina drömmar och förhoppningar om att skriva om mitt liv och berätta sånt för er som tyvärr annars aldrig kommer att berättas om..




 Jag vet att jag behöver gå igenom vissa delar av mitt liv och det jag gjort och upplevt för att bli en tryggare och stabilare människa och ta tag i all ångest och skuld som finns inom mig för att kunna göra avslut på vissa kapitel för att jag ska kunna öppna nya kapitel i mitt liv som innehåller sånt som förhoppningsvis inte kommer vara misshandel i mitt egna hem. Tack för att ni bryr er om att läsa vad jag har att dela med mig om. Kan jag ge er något genom att berätta om mig själv så gläder det mig, men jag gör det här för att jag känner att det hjälper mig att gå vidare i mitt liv och att utvecklas känslomässigt som Människa.Ni undrar säker vad jag pratar om men det ska jag tala om för er någon dag men jag kan säga det handlar om misshandel,alkohol,försök till våldtäkt men mycke mer än så.Men just nu orkar jag inte berätta om något av dom så därför tar vi det någon dag då jag kan sitta ner i ett tyst rum för mig och skriva ner allt i tur och ordning.Nej jag skriver inte för jag tycker synd om mig eller för jag vill att någon ska tycka synd om mig.Utan jag skriver för jag behöver det för att må bra så mycke som möjligt.

Kommentera

Publiceras ej