fångarna på fortet 2010

1kommentarer

Som dom flesta vet om så börjar fångarna på fortet i kväll på tv4 kl20.00.Hur många av er ska se det?Själv ska jag kolla på det och hoppas att det är lika bra som det har vart tidigare åren.Jag ska inte kolla på det för att stor bloggaren är med och tävlar utan för jag tycker att det är så kul att se på fångarna på fortet.Hoppas bara inte man blir besviken,därför tänker jag inte hoppas för mycke.Om ni skulle bli förfrågade om ni skulle vilja vara med på fångarna på fortet vad skulle ni svara då och varför i såfall?Jag skulle utan tvekan tacka nej för jag skulle aldrig klara av det.För det första är jag alldeles för rädd för ormar och spindlar och för det andra kan aldrig föreställa mig din smärtasom man får när man ska ta på djur som man är liv rädd för.Tänkt dig att sätta ner händerna i en låda i ett helt mörkt rum utan att veta vad som gömmer sig där nere i buren eller lådan.Usch jag ryser vid tanken bara

1 kommentarer

Emily

23 Aug 2010 23:01

jag såg det!! :D

Kommentera

Publiceras ej