en irriterad morgon.

1kommentarer

Först och främst låg jag vaken i sängen rätt så länge i natt efter att jag hade gått och lagt mig för det var något irriterade ljud som lät från elementen i sovrumet.Det hjälpte inte att gå och lägga sig i det andra rumet för där inne var det samma sak,det fick att lägga sig inne i vardagsrumet i soffan.Det var första och sista gången jag sover där för fy fan vad obehagligt det var för ryggen.

Det vart som sagt inne många timmars sömn för min del.Sen så är jag väl också irriterad för att jag vet om att Agustifestivalen drar i gång idag vilket innebär fyverkerier i kväll vilket betyder att hunden kommer vara liv rädd,fyverkerierna kommer att hålla på några kvällar irad och det kommer att bli rätt jobbigt för hunden.Hur har ni andra sovit?Jag vet inte om jag ska gå ner till marknaden och kolla någon dag eller om jag hoppar över det,inget kul att gå och kolla när man inte har några pengar.Pengar har jag väl men kommer inte åt dom förrens nästa vecka då mitt bankomatkort kommer och låna pengar har jag ingen större lust med.Ja  nu i natt kommer jag väl inte heller få sova så pass bra då det kommer att vara mycke folk ute som skriker och har sig.Nej nu måste jag ta mitt kaffe innan jag somnar igen.

1 kommentarer

Emily

18 Aug 2010 11:54

SNYGG TRÖJA

Kommentera

Publiceras ej