death at a funeral

1kommentarer

Jag och älsklingen har precis sätt klart en film.Jag skrattade så mycke att jag trodde att jag skulle kissa på mig.Filmen heter Death at a funeral den handlar om:familj som samlas för att sörja sin patriarks bortgång. Daniels far har just avlidit och det enda han vill är att genomföra begravningen som planerat, vilket inte är det lättaste med en galen familj på halsen. Brorsan är mest intresserad av att ragga tjejer, en annan släkting är övertygad om att fadern är vid liv i kistan och en mystisk pillerburk dyker ständigt upp. Denna dråpliga komedi i brittisk tradition bjuder på många överraskningar.Har ni inte sätt den så tycker jag verkligen att ni ska ta och göra det.Ni som har sätt den vad tyckte ni om den?

1 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

27 Aug 2010 18:43

Jaha vad roligt :) Nästan lika gammal som min rottis då :P

Kommentera

Publiceras ej