De åkte hem

2kommentarer

Jag har haft besök av min mamma och Lillebror,det var första gången Lillebror Hälsa på mig.Mamma hade jätte roligt och satt inne på min msn och låsades vara ja,hon satt och skrev med min lillasyster som visste att det var hon men dom andra gick på att det var jag.Lillebror som mammi av sig ville på något konstigt sätt inte vara med mamma utan vara med storasyster i stället,vilket gillas av storasyster.Nicolas vart lite rädd för hunden  i början och började gråta som bara den,men det gick över till slut.Tror inte att han har träffat  så många hundar i sina dagar.Det är helt sjukt hur fort månaderna går snart är Lillebror 1 år  redan shit allså jag hinner inte med riktigt känns det som.Mamma bad mig att sätta på lite musik och Nicolas började dansa till musiken och skrattade som bara den.När mamma skulle ta honom så började han gråta.Han somnade i min famn det trodde jag aldrig att han skulle göra i första taget.Ja nu har dom i allfall åkt hem igen och jag är ensam hemma igen med hunden.



Lillebror leker lite

jag och Lillebror som jag är 22år 11 månader 3 veckor äldre än honom

Min minsta Lillebror igen

Min underbara söta mamma och Lillebror

vi tre innan dom åkte hem

2 kommentarer

Anna

31 Aug 2010 15:21

Hur kommer det sig att jag har en stark känsla att du älskar barn men inte skaffat barn än?

|| mannen som kan prata om hundar ||

31 Aug 2010 18:00

Tiden har alltid en tendens att gå fort när man helst vill att den ska stå still. :S



Sv: Ja, vi får väl hoppas att skadorna på bilen är allt för dyrbara att laga :/

Kommentera

Publiceras ej