Bjuder på dagens video om elakheter!

3kommentarer

Nu har jag suttit och försökt att spela in en video  om vad jag tycker om alla elka kommentarer och allt elaka saker folk gör.Det har inget gått så bra eftersom jag blir så arg.Men nu har jag i allfall lyckas med att lägga in en jag vart rätt nöjd med.Vill tilllägga också att man ska tänka på vad man säger eller skriver innan man gör något av dom.Och nej jag är inte perfekt det har jag inte heller sagt,det finns ingen människa som är perfekt.Ber om ursäkt om ljudet inte är så bra.

3 kommentarer

Anna

30 Aug 2010 15:38

Äntligen ngn som vågar stå för sig själv. mycket starkt!

Emily

30 Aug 2010 19:30

ÅÅÅh va söt du va!

Classy - ung blivande mamma!

30 Aug 2010 19:40

Ja visst är han :) Haha, jag har försökt med den stora jag med men hon vill inte heller :P

Kommentera

Publiceras ej