Om mig

0kommentarer

Vad heter du? Jag heter Carolina 
Hur gammal är du? jag är 23 år 
Hur lång är du? -
1,65
Hur mycket väger du? - Det vet jag inte om själv går upp och ner hela tiden!
Vilken hårfärg har du? Jag är brunett
Vilken ögonfärg har du? Bruna
Är du nöjd med ditt utseende? Ja det är jag verkligen,men det fins alltid något man vill ändra på.
Vill du ändra något angående ditt utseende?Gå upp i vikt lite annars är jag nöjd med mig själv.


Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? -
Ja det har jag sen 7 år tillbaka:) 
Är du kär? -
Inte nykär men kär är jag  
Har du någon på G? 
På tanken att jag svarade att jag har en pojkvän så har jag ingen på g 
Har du strulat? -
Ja alla har väl gjort den någon gång i sitt liv 
Vem strulade du senast med?
Pojkvännen eller det kanske inte räknas?
Är du olyckligt kär? -Nej jag är inte olycklig kär


Mat/dryck:
Favorit mat? -
Spaghetti i ugnen
Äckligaste maträtten? -åter kommer om detta
Äter du mycket/ofta? -Tillräckligt ofta 
Vilken är din favorit läsk? -
Fanta
Favorit energidryck? -
Redbull
Gillar du sushi?Det kan jag inte svara på eftersom jag aldrig har käkat det.



Känslor/tankar:
Är du lycklig? -
Ja!
Har du haft självmordstankar? -Nej det har jag aldrig haft 
Har du försökt ta livet av dig? -
Nej verkligen inte.
Tänker du ofta på döden? -
Det händer,undrar hur det är efter döden
Är du avensjuk på något/någon? -  absolut på mina syskon
Tror du på gud? - absolut inte
Vill du leva eller dö? dum fråga att ställa mig men svarar själv klart leva.


Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? -
Towe  Eliasson
Varför är hon/han din bästavän? -För vi  sviker aldrig varandra och vi kan prata om precis allt 
Älskar du hon/han? -
ja jag älskar henne som vän
Hatar du någon just nu? -Hata är ett starkt ord men jag ogillar några tycken 
Vem hatar du? -
Hatar inte utan ogillar några säger inga namn
Är du falsk mot dina vänner? -När man var yngre men inte nu längre 
Har du många vänner? -
Jag har så det räcker
Saknar du dina gamla barndomsvänner?Ja själv klart saknar jag vissa av dom,vissa har jag fortfarande kontakt med.


Övrigt:
Hemmakväll eller festa? -
Hemmakväll!
Pojkvän eller kompisar? -
Beror på
Festar du mycket? - Nej inte nu längre!
Hund eller katt? -
Hund
Facebook eller msn? kan inte välja
youtube eller Spotiy?Spotiy
duscha eller bada? Duscha
Kaffe eller te? kaffe

Kommentera

Publiceras ej