Ute i god tid att beställa kläder till Valborg

0kommentarer




Det kan i vissa fall behövas att man är ute i god tid till att beställa kläder till Valborg.Hur lång tid tar det innan jag får mina beställda kläder?Jag trodde att jag var ute i god tid när jag beställde mina kläder till valborg,beställde kläderna för 2 månader tillbaka men har inte fått dom ännu.Så hur tidigt ska man behöva skicka efter kläder så  man får dom tills man hade tänkt att ha på sig dom?J fick sina kläder redan efter 2 veckor och mina verkar ta längre tid för att komma.Jag hatar att vara ute i sista sekunden därför beställde jag kläderna redan 2 månader innnan men inte hjälpte det heller.Så nu är jag ändå ute i sista sekunden,vad ska jag ha på mig i morgon är den stora svåra frågan jag ställer mig själv?Visst jag kan ha några av dom nya jeansen  men vad ska jag ha till dom? fan jag hatar verkligen att stressa och får panik över vad jag ska ha på mig.Vad ska ni ha på er?Vi ska till ett par vänner i Kimstad och firra Valborg,men hittar jag inget att ha på mig så stannar jag hemma så är det bara helt enkelt och inget snack om den saken.Jag har ett allvarligt problem,Jag är så fruktansvärt irriterad att inget blir som man hade tänkt sig för början.Jag tycker det är helt åt helvete att det har blivit så här,har ni vart med om något liknade att det tar så långt tid när ni har beställt kläder?

Kommentera

Publiceras ej