Svårt att hålla sin mun stängd

0kommentarer

Är inte på bästa humöret just nu,vart väckt i natt när jag låg och sov så himmla skönt.Vaknade av skrik utanför mitt sovrummsfönster och kunde själv klart inte somna om bara för det.Jag hade bara lust att öppna fönstret och be personen i fråga att hålla käften någon jävla gång.Jaha där låg jag i sängen as trött och kunde inte somna om utan låg och vände och hade mig fram och tillbaka.Sist jag kollade på klockan var den 6  gav nästan upp med att änns försöka sova,men till slut somnade jag men vaknade 9 i morse.Det vart inte  heller bättre av att man tittade ut och såg att det var snö ute igen.Men det var bara att gå upp och klä på sig och gå ut med hunden.Jaha ska se om det hjälper att lägga sig i ett bad.om man kanske vaknar till liv då kaffet inte hjälpte ett skit.Vad händer idag då?Ingen anning om vad som kommer ske.Blir väl att sitta inne hela dagen och se någon film.Om nu måste skrika mitt på natten kan man inte då gå ut i skogen och skrika i stället för att väcka  folk som ligger och sover?Fundrar på att bygga ett hus som är ljudisolerat där folk kan hålla sig till om man behöver skrika av sig.

Kommentera

Publiceras ej