jag nu ångrar mig

3kommentarer

att jag inte köpte ett par av dom byxorna jag prova i går.Låg vaken hela natten och tänkte varför varför köpte jag dom inte för?Så i morse åkte jag ner till stan en snabbis och köpte byxorna.Tänkte det är lika bra att åka ner tills dom öpnnar för man vet aldrig om byxorna blir utsålda i affären och då skulle jag inte bli så glad på mig själv direkt.När det gäller Jeans så är jag kräsen,tittar alltid på hur fickorna ser ut i baken.Vissa modeller är jag emot och vissa modeller älskar jag bara så mycke.Första bilden jag la upp i går när jag provade ett par byxor dom byxorna köpte jag i går.Så nu har jag 3 par nya byxor jag kan ha.Undar hur länge jag kan ha dom på mig?Min rumpa börjar bli lite stor men det älskar jag.Har man inga stora bröst så ska man vara tacksam över att man har rumpa i stället.

3 kommentarer

Liiv

29 Apr 2010 16:16

Sv: Vad trevligt :)

Jag ska festa med vänner jag knappt sett på ett år :o ska bli superkul att träffa alla igen :D

Elin

29 Apr 2010 19:10

usch, är dem redan här! :S

Äckliga fästingar! Blir väl att köpa halsband snart för oss då.



Må så gott

Jorre

29 Apr 2010 19:51

Håller helt med om jeansen. Det är jätteviktigt hur fickorna ser ut. Gott att dem inte hade tagit slut när du åkte ner dan efter. Har hänt mig nån gång. Då gillar man inte sig själv :P

Kommentera

Publiceras ej