jag insåg en sak

0kommentarer

Sömnproblem behöver inte vara svåra att komma tillrätta med har jag nu insätt.Efter allt arbete i helgen med rivningen och trädgården så somna jag hur lätt som helst och vaknade tidigt idag och utvilad känner mig inte trött i huvudtaget som jag annars gör.Det finns jätte mycke att göra där ute så man går inte oc har tråkigt.Det finns alltid något att göra där ute på landet.Jag är en aktiv tjej som hatar att börja med en sak och sen inte göra klart det jag på började.Jag gör alltid klart det jag har börjat med innan jag går vidare till nästa sak.Idag har det inte hänt så mycke i mitt liv,hade tänkt hälsa på min mormor som är här och hälsar på i Norrköping men hon skulle i väg.Så jag ska träffa henne i morgon innan hon åker hem till Kristianstad,tur som är går hennes tåg i morgonkväll.jag har mest vart hemma och inte gjort något eller dammsugat,diskat och bäddat sängen dom jag gör varje dag.Jag börjar bli lite små irriterad svärmor beställde lite kläder till mig och j som vi fick välja ut själva.Hon beställde kläderna för lite mer än en månad tillbaka.J fick sina kläder för 2 veckor sen saknades 2 st plagga som skulle komma lite senare,men vart har mina kläder tagit vägen?Jag som hade tänk att ha ett av plaggen på valborg men som det ser ut nu så skiter det sig helt och hållet.Hur länge ska man behöva vänta?Aldrig mer att jag tänker skicka efter kläder hos dessa.Nu ska jag sätta mig och glo på tvN puss

Kommentera

Publiceras ej