I want to have fun

1kommentarer

Det fick bli en promenad genom folkparken tillsammans med min vän T och hunden.Jag och Stina passade på att sätta oss på en bänk och kolla på folket.


Jag sitter på en bänk i folkparken och njuter av vädret.

Stina e nyfiken och kollar på folket som går runt.

Jag fick syn på en linbana och frågade t om vi skulle åka lite hon stog över men jag var bara tvungen att åka,var ju som sagt flera år sen.

Jag vart så glad efter jag hade åkt en gång,hade verkligen glömt bort
hur kul det var att vara barn en gång i tiden.Men vem säger att en vuxen
inte får ha kul i bland.



Stina fick springa lite lös

En nöjd hund som ska börja löpa vilken dag som helst.Man märker av
det eftersom hon nu börjar ridaav mina kuddar här hemma det gör hon
alltid några dagar innan hon börjar löpa.

1 kommentarer

emelie

06 Apr 2010 20:16

De som har lämnat sin adress till mig eller hämtat inbjudan på joibbet kommer in!

Kommentera

Publiceras ej