Hunden njuter av solen

2kommentarer


Det är inte  bara vi människor som njuter av att det e varmare om dagarna,Hunden njuter också.Hon älskar att sitta ute på balkongen på en stol och hitta ut.Hon kan sitta där ute i flera timmar och vägrar att gå in.Det första hon gör på morgonen efter att vi har vart ute är att springa mot balkongdörren och gnäller.När jag öppnar balkongdörren så springer hon ut ditt och springer in i gen och kollar på mig.Jag går och hämtar hennes kudde som hon sitter på när hon är där ute,hon blir verkligen nöjd då.Nu sitter hon där ute igen och då tänkte jag passa på att städa lite här hemma sen lägga mig i ett bad.Blir en lång promenad idag i gen genom folkparken.

2 kommentarer

Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

07 Apr 2010 12:47

Oki! :)



Min hund är en blandras. Hennes pappa är renrasig chihuahua, hennes mamma är en blandning mellan dvärgpinscher/dvärgpudel/yorkshire-terrier/cavalier king charles. Så det är 5 st raser totalt i henne :D Men hon fick sin pappas kropp och drag :)

Henrik Olsson

08 Apr 2010 07:16

Ja, visst är det skönt även för vovvar i solen =)



Sv: Ja, de fyra stora är mina och de tre små är sambons :)

Kommentera

Publiceras ej