Hel dag på stan med syrran

0kommentarer



Min syster fick hjälpa mig med att hitta byxor och se så dom satt bra på mig.





som sagt så Cyklade jag ner till stan och möte upp min syster Emily.Vi gick runt i alla möjliga affärer innan jag hittade byxor jag gillade.Den enda klädaffären jag hittar kläder till mig själv är New Yorker.Provade över 6 par byxor kunde bara ha 2 av paren,dom andra 4 satt ganska bra men det gick inte att knäppa knappen på dom.Jag fick dra in magen och hålla på men det hjälpte inte heller.När jag tog en större storlek så var dom förstora vid rumpan.Jag ska inte klaga fick i allfall ppå mig 2 par och det är bättre än inget.Min syster fick hjälpa till med råd om  vilka byxor jag passade mig.Tack ännu en gång för hjälpen syrran.Bara för hon var så snäll och ställde upp att gå på stan med mig så köpte jag ett par jeans till henne hon tittade.Hennes son låg och sov i sin vagn under hela tiden vi provade kläder.Han vaknade en änna gång på hela dagen och ville ha mat annars sov han.Linnet provade jag också som jag tyckte om men jag kunde inte bestäma mig.Hade ingen bh på  mig idag så jag såg inte riktigt om den satt så bra eller inte.Syrran tyckte att jag skulle köpa Linnet,men jag ville inte köpa den om jag inte känner mig säker.Så det blir att åka ner till stan någon dag nästa vecka och prova linnet igen.

Kommentera

Publiceras ej