Här med meddelar jag att vi tyvärr

0kommentarer



inte kommer få någon sommar i sverige för det kommer att fortsätta att snöa.Men var inte ledsna för det för snö och vinter kommer vi få mycke av den senaste tiden.Det är så jag börjar känna just nu.Helt sjukt hur vädret kan ändras från en dag till en annan dag.I måndags hade vi sol och varmt ute man kunde gå ute med vårkläder,idag måste man ha vinerkläderna på sig.Jag tänker inte skrika av lycka när snön är borta och värmen är tillbaka,vill inte bli besviken av att snön kommer tillbaka innan du vet ordet av det.Jag slagit vad med en killkompis att det kommer att var snö på valborg,som det ser ut idag ligger jag ganska så bra till.Det är helt sjukt det var så bråttom med att man skulle byta till sommardäck på bilen efter den 15 april e det förbjudet att åka med vinerdäcken på.Vilket ledde till att snön kom tillbaka,min fråga är då måste man byta tillbaka till vinterdäcken nu om snön lägger sig ner på marken i några dagar?Och dom som inte har byt däck till sommardäck ännu kan dom åka på böte nu fast det snöar ute?Många funderingari mitt huvud men inga bra svar,kommer bara fler och fler funderingar.Kommer det att vara så att det snöar i sommar och att det blir vamt i vinter allså att det har blivit något fel med systemet!

Kommentera

Publiceras ej