Dagen Outfit

2kommentarer

En svart tunika med Leopardfärgat bälte och svartastövlar, jag hade helt glömt bort att jag äger.Har gått med arbetskläder hela helgen så jag kände att jag ville vara lite fin så här på måndagen,Passa på medans solen är framme



Fick bli en Jeansjackan över för så riktigt varm är det inte riktigt ännu.Jag hatar att inte  ha en riktig stor spegel så man kan ta bättre bilder,men när vi flyttar ut till huset så kommer vi ha många riktiga stora speglar och lättare att ta kort på sig själv  då.

2 kommentarer

Henrik Olsson

12 Apr 2010 19:54

Ja, man får passa på att göra ett och annat ryck här hemma när man väl är ledig. Blir inte så mycket gjort under en vanlig arbetsvecka... :/



Hoppas att du har haft en bra dag!

mikaela

12 Apr 2010 22:17

Vilken hyresvärd har lediga lägenheter i haga?

Kommentera

Publiceras ej