Cyklat runt Folkparken med Hunden

0kommentarer



vart en Cykel tur runt folkparken i eftermiddas tillsammans med hunden.Hon blir lika  glad varje gång jag tar fram min Cykel.Hon får ha sitt koppel på sig när vi är ute och Cyklar nu när hon löper.Men när hon inter löper får hon springa bredvid lös och det gillar hon också.Måste säga att min hund är duktig när det gäller lydnaden.Dock var hon inte trött efter Cykel rudan utan skulle leka med mig här hemma ett tag innan hon vart trött.Nu ligger hon och sover under min säng.Vi kommer att ta en Cykeltur varannan dag fram över.Nu hoppas jag att hon inte blir skendräktig efter hon har löpt klar som hon har blivit dom 3 senaste gångerna.De synliga tecknen på skendräktighet brukar uppstå ca en till två månader efter löpningen.Har fått tips av veterinär att motionera henne extra mycke när hon löper så är risken mindre att hon blir skendräktig det är därför vi ska Cykla  varannan dag till börja med.

Kommentera

Publiceras ej