Converse skor varför så speciella?

0kommentarer

Varje dag får man höra folk som snackar om Converse skor eller har skrivit i sin blogg hur gärna dom vill ha ett par.Vad är det som är så speciellt med dessa skor? Jag förstår mig verkligen inte hur dom kan vara  så populära bland alla olika människor runt och kring.Om jag var tvungen att välja bland några Convers skulle det bli någon modell av dom låga för dom höga mår jag bara illa av.Men jag skulle aldrig falla mig in att köpa ett par i huvudtaget för jag tycker att dom är så extremt fula,för mig är det ett par skor man själv kan tillverka hemma hur lätt som helst.Man tar någon skosula man tycker om och något tyg sen så är det bara att lima fast tyget och sy lite  så har du ett par skor.Att Converse skulle passa vilka kläder som helst kan jag inte heller hålla med om.Vi säger att du har en jätte vacker klänning på dig då kan du inte ha Converses på dig för det förstör hela skönheten i det hella.Detta är min åsikt och jag står för den och kommer inte att ändra åsikt för folk  att jag har helt fel.Nu får du/ni inte tolka mig fel,jag skulle aldrig gå fram till en främmade människa på stan och säga rakt ut vad fula skor du har på dig.Bara för jag tycker en sak betyder det inte att jag skriker min åsikt rakt ut.Utan jag har massa med vänner som har Converse och inte bara ett par utan flera stycken par.När mina vänner frågar mig om vilka skor dom ska ha och vad jag tycker om Converse så vet dom att dom får ett ärligt svar i från mig,och det uppskattar dom verkligen för dom vet att jag aldrig skulle ljuga för dom.Bara för jag inte gillar Converse så betyder det inte att jag förbjuder mina vänner/syskon att använda dessa om dom gillar dom.Ni som gillar Converse kan inte ni förklara för mig vad det är som gör att dom är så pass populära?

Kommentera

Publiceras ej