Sätt livet på prov

0kommentarer

 Jag har tänkt mycket sista tiden. På både stort och smått. Jag har också funderat över läget vi suttit i under en alltför lång tid. Jag har tänkt att det är väl ändå inte meningen att man ska behöva gå igenom så tuffa lägen.Det är rätt svårt att sätta ord på vad man gått igenom. Stressen som påverkat både hälsan och måendet över huvudtaget. Jag har undrat många gånger varför man prövats så enormt. Vad är liksom meningen.Självklart kan det vara svårt att se och tänka på andras problem om man har sina egna? Men det finns alltid dom som helt enkelt enbart vill skydda sig själva från andras dåliga mående eller andras problem. Det finns alltid människor som inte klarar hantera andra människors problem, det finns människor som undviker dom människor som man vet mår dåligt, även om dessa människor som mår dåligt gör allt för att inte visa det och som gör allt för att sätta upp en så positiv fasad som möjligt.Jag har svårt att sova om nätterna då jag har för mycke saker att tänka på plus att det e så jävla vart i lägenheten.Jag har provat att ha mina fönster öppna men inte fan hjälper det heller.

Kommentera

Publiceras ej