Julstämning

1kommentarer

Idag e det exakt en månad kvar tills det är Julafton & jag känner inte av någon Julstämning i huvudtaget.
I vanliga fall har Julinredningen redan åkt fram vid detta årstiden och Bakat Lussebullar och allt som innebär med just julen.Men i år har jag inte bakat elr tagit fram julsakerna.Jag brukar redan ta fram dom i slutet av oktober men nu vet jag inte om det e så att jag inte har någon julstämning i kroppen för att det inte har kommit någon snö än och att det inte riktigt kallt ute än.Men jag kanske får en julstämning efter att jag har vart och köpt lite julklappar på ullared nästa vecka.Jag åker ditt nästan varje år  och köper med mig julklappar eftersom vi är så många barn i familjen så jag har råd att köpa till alla.Plus att det finns så mycke fint där till hemmet också som inte kostar så himmla mycke.Det är inte heller långt kvar tills det e min

Födelsedag och jag vet i fan vad jag vill ha i födelsedagspressent.Det är helt sjuk hur fort detta året har gått på söndag e det redan första advent kan det verkligen stämma?Jag har inte heller bestämt mig för vart jag ska firra julafton i år.Dom senaste åren har jag firrat med min pojkvän och hans familj.Men i år som jobbar hans mamma på julafton så det blir väl att firra ute på landet skulle jag tro.Kanske åker förbi min kära far ett tag på förmiddan och äter lite julbord.Det som e så trevligt med själva julafton e att hela familjen/släkten är samlade och  firrar jul tillsammans små som vuxna.Hahaha jag undrar vem det e som ska vara tomte i år?Jag tror inte att vi får någon tomte som kommer hem till oss för så snälla kan vi väl ändå inte vart elr?Jag kommer i håg ett år när jag bodde hemma hos mamma och lillsyrran Emily skulle vara utkläd till tomte.Jag och resten av familjen kunde inte hålla oss för garv då Emily hade satt på sig en batmans dräkt och mask.Men små syskonen tyckte ändå att det var en kul grej det e  inte ofta tomten e utkläd till batman sa dom.






Nu ska jag ta och gå sista promendaden med min hund som
sitter här och gnäller för fullt så det e väl bäst att gå ut
med min sötnos.

1 kommentarer

Erica

24 Nov 2009 22:54

Gud vilken sötnos vad e det för ras?

Kommentera

Publiceras ej