Onsdag

1kommentarer

Idag har inte hänt så mycket i mitt liv  har bara vart hemma och spelat super Mario på vårat wii.Det e klart att jag har vart ute  med hunden också och lekt lite i snön.I morgon hade jag tänkt rensa och sortera inne i min garderoben vilket behövs då det ser för jävligt ut där inne nu.Detta är ofta saker som jag vanligtvis inte brukar hinna med eller kanske prioritera.visserligen kommer det att se likadant ut redan efter några dagar men skit i samma.Problemet med kläder är att de tar så otroligt mycket plats.Fullt betyder att det inte går att handla nya kläder, eftersom de inte får plats. Fullt betyder att jag svär över att jag ibland inte kan stänga dörren och gör jag det ramlar galgar ned. Fullt betyder att jag borde rensa.Jag skäms verkligen att säga att det ser ut som en soptipp i min garderob just nu men det är  bara dagens sanning.

Jag har absolut min egna stil som jag håller mig till, men jag uppskattar mode.Det kan inte bli fel om man litar på sig själv.Min stil måste vara bekväm.För det stärker självförtroendet.Att känna sig bekväm i det man har på sig gör att man känner sig bekväm i det man gör..Stil är något man inte behöver berätta om,för det handlar om vem du är som person.Jag kan inte tänka mig något som är obekvämt bara för att det ska vara modernt,men jag vill fortfarande vara snyggt klädd...Personlig stil handla om vad du gillar att ha på dig och vad du kan ha roligt i.Jag vill ha något som fungerar i olika sammanhang.Man kan klä upp sig eller vara vardagsklädd.Jag brukar ofta gå runt med mjukismyxor på mig då jag bara ska  vara här hemma i stan utan att jag något speciellt.Jag tycker att det e så skönt att bara slänga på sig något när man ska ut med hunden än att ta på sig något bara för gå ut och sen  byta tillbaka till mykisbyorna.Det kan till och med hända att jag går ut i pyjamasen om jag inte orkar byta om.Jag har gått till affären med pyjamasen på mig.Folk brukar titta lite extra på mig då  och jag brukar bara le åt dom.Det har väl hänt någon gång att någon kommer fram & säger du vet att du fortfarade har din pyjamas på dig va?Ja det vet jag,jag orkar inte bara  byta om då jag bara skulle hitt en snabbis ska gå coh lägga mig igen vad e det då för mening med att hålla på att krångla med massa med kläder hitt och ditt?

1 kommentarer

Emily

17 Dec 2009 00:15

aa de va as gulligt av henne =)

Kommentera

Publiceras ej