Kallt och jävligt

2kommentarer

Sitter här med mitt goda kaffe och lyssnar på lite musik.Shit vad kallt det var ute i morse när jag var ute och gick med hunden. Vad smart  jag va när jag gick ut hade på mig mössa  2 st extra tröjor,halsduk men glömde så klart att ha vantar på mig vilket gjorde att jag frös om mina händer dom var röda när jag kom hem.Nästa promenad blir det att  inte glöma mina älskade vantar.Måste det vara så jävla halt ute när man har fått snö?Jag ska köpa mig ett par dubbar och sätta på skorna.Fy fan min rygg  låter som jag vet inte vad när jag går.Jag vill inte gå ut något mer idag för det  e så  kallt ute men jag måste eftersom ajg har hund.Annars hade jag bara legat med täcket över mig hela dagen och liggat i soffan och se på olika filmer.I kväll ska jag åka ut till hageby och rida  en sista gång för detta året.Jag kommer att dö på vägen ditt kan jag lova.Jag  får ta spånkan & bussen ditt i kväll bara vi inte krockar.Det räcker att  jag har vart med en gång n'r bussen krockade plus att vi en gång satt fast ute på landet i snön och vi kom inte ur bussen.Vi satt där i 4 timmar tills dom fick ut oss aldrig mer säger jag.Nu ska jag väl ta och slänga mig  i ett bad  så jag blir litye varmare i kroppen.Funderar på om  man kanske skulle ner till bastun och sätta sig ett tag men det åter står att se  hur jag gör..Vi människor e konstiga när det e varmt ute så gnäller vi när det e kallt gnäller vi varför e det så för? Kan vi aldrig vara nöjd med hur  vädret är?





När jag lyssnar på denna underbara låten blir jag lycklig på något sätt
som jag inte kan förklara med ord.Jag kan lyssna om & om igen på den.
När jag e på rätt så dålig humör så sätte jag på denna & så blir jag
på bättre humör igen.Sjukt i gentligen att en låt kan göra en på
bättre humör men det e så det ligger till

2 kommentarer

Emelie

17 Dec 2009 13:13

ja, det är det! Jag står hos min tränare Pelle Melin ute i Marby :)

Anonym

17 Dec 2009 21:51

hej ja det är väldigt svårt , haha i tisdags .. det är precis i början så jag tycker faktiskt inte de gör något att fuska plus att imorgon är det fest då blir det ännu mera fusk:D hihihi

Kommentera

Publiceras ej