ingen med snö tack

2kommentarer

Jag är så jävla trött på detta vädret kan vi inte få sol & sommar snart? Vi har inte haft snö en vecka änns och jag har redan börjat klaga vad e jag för människa? Det ska jag tala om för er jag hatar verkligen  när det e snöstorm + halt ute det e det värsta jag vet om.Var ute i en timme med hunden så klart så ramlade jag och slå i ryggen.Det hade vart oki om det inte var så halt ute då kan snön få ligga kvar på marken eftersom den gör så det blir ljusare ute på kvällarna.Jag har hålligt mig inne idag med så mycke som det bara går.Har vart och ridigt en timme dressyr på Victor den   busig ponny försökte slänga av mig på alla möjliga sätt utan att  lyckas.Till slut så gav han upp eftersom han märkt att han inte kunde få av mig.Han vart lite sur på mig för jag krävde lite för mycke av honom tycker han.Men fick  honom i jätte fin form efter att vi hade  bråkat ett tag.Jag vet en stor hemlighet som jag inte får tala om för någon eftersom det e en stor hemlighet hihihi.



jag  satt med mössan inne efter att jag hade vart ute med hunden en timme.
Mina öron var röda som  jag vet inte vad & kallt var det så mössan fick sitta på.



Sen så drack jag varmt & gott kaffe.Jag kan tyvärr inte leva utan mitt älskade kaffe.
Jag har haft lite tråkigt idag så då passade jag på att leka lite med våran Webcam.
Min mössa kanske inte e värdens snyggaste men den är jävlig skön att ha på sig
ska ni bara veta.Nej  jag lånar inte ut min älskade mössa.

Fråga mig inte vad jag gör med tungan för ärligt talat vet jag inte det själv.
Jag gör i bland  saker utan att tänka på det själv.Visst e jag fin utan  massa
smink och skit på mig?Brukar få höra av folk hur kan du gå utan smink?
Det e så  lätt som en plätt man bara låter bli att sminka sig visst var det lätt?
Nu har du stått och hoppat upp & ner flera timmar vad håller du på med? jag
glömde skaka medicinflaskan  i morse :)


2 kommentarer

h a i d i s -

17 Dec 2009 22:50

SV: hihi okay! :'D jag tog den för ett bra tag sen, och jag blev inte det minsta sjuk! :)

Alina

18 Dec 2009 02:02

nattinatti :)

Kommentera

Publiceras ej