Hälsningar på Radion

0kommentarer

Sitter och lyssnar på spanskaradion som min pappa & faster jobbar på.Pappa säger jag vill ge min dotter Carolina  ett stort grattis på sin födelsedag.Min faster säger:Hur gammal blir hon då?Pappa:Det kan jag tyvärr inte tala om eftersom hon skäms för sin ålder hon känner sig gammal.Faster:Du ljuger du vet ju inte hur gammal hon hon bli erskänn.Pappa:Nej jag vet men jag ska inte säga så hon blir arg skulle hon be mig säga skulle jag säga hur gammal hon blir.Jag kan säga 20-25 någonstans.:Faster du ljuger fortfarande för du vet inte hur gammal hon blir.Pappa:Nu e du tyst så ska vi spela en musik för min dotter hoppas att hon gillar den hon e lite speciell när det gäller musik val säger pappa.Faster:Ja som sin pappa:Pappa vad menar du med det?Faster:Tyst nu kommer musiken. hahaha jag tror att jag dör av skratt ni skulle bara höra dom.Nej jag skäms inte  i huvudtaget för min ålder varför ska jag göra det för? Det e så att min pappa har noll koll på oss barn på hur gammla & när vi fyller år.Men vi vet ju i allfall att han älskar oss och det e huvudsaken.Ska väl  lysssna klart på hälsningarna till mig sen ska jag och och gå ut med hunden.Efter promenaden blir det att åka ner till systemet och handla lite dricka till i kväll.Ska hem till storasyrran & firra mig tillsammans med hennes sambo som fyller år på måndag.

Kommentera

Publiceras ej