..

1kommentarer

Nu har jag precis hämtat tvätten från tvättstugan.Har nu betalt klart alla  räkingar för detta året.Hoppas att jag har packat ner tillräckligt med kläder bara annars får jag väl springa runt naken.Har ju inga grannar i närheten som jag kan störra med min nakenhet.Nu sitter  jag och väntar på att Jimmie ska komma och hämta mig så vi kan åka till Willys och storhandla.Jag  hade jävligt svårt att komma på vad jag ville köpa när jag skulle skriva en köplista..Som  sagt vill ni få tag i mig  gäller det att ringa min mobil och inte hem till mig eftersom jag inte kommer att vara hemma.Skyll er själva om ni e så duma och ringer hem till mig ändå för jag kommmer inte kuna svara ändå.Min telefonsvarare  har jag kassat i väg så den kan ni inte pratat in  heller så skicka ett mess elr ring på mobilen.Skulle det vara så att jag inte svarar e det för  jag har lämnat mobilen inne i huset och är ute med hunden så ring igen elr så vänta tills jag ringer upp.Ha en trevlig helg nu.Kommer inte att blogga på ett tag nu eftersom jag inte har internet ute i huset ännu men jag kommer tillbaka jag lovar.Nej nu ska jag hjälpa en tjej som har sitter fast med sin bil ser hur hon försöker komma låss.Hon står och knuffat och har sig helt ensam stackan.Sska tipsa henne med att lägga mattorna  under däcket och se om hon kommer ut.Det tipset vet jag brukar funka.Puss

1 kommentarer

Emily

20 Dec 2009 23:53

vart har du tagit vägen då

Kommentera

Publiceras ej