...

1kommentarer

Minns det så väl  en kväll då  jag hände med min Lillasyrran med hennes gäng ut på krogen.Vi ägde  hela dansgolvet när vi dansade.Syrran lyckades på något konstigt sätt att få upp mig på hörtalarna och dansa med henne på dom.Det var denna låten dom spelade denna kväll.Det som var extra roligt var att vakterna så inte åt oss utan bara skratta åt oss.Men sen när det var ett par andra brudar som skulle ställa sig på hörtalarna efter oss så fick dom utskällning av vakterna.




Är det bara  jag som blir sugen att att festa när jag hör låten? idag kommer det att hända att dagen bara springer förbi.Då jag har mycke att göra.Mitt schema ser ut så här:Betala alla räkningar så dom kommer
in i tid.Gå en promenad till med hunden,tvättstugan,Packa kläder,skriva en köplista,åka storhandla mat
Åka hem till lägenheten och hämta hunden.Sen sist så åker vi ut till vårat hus ute på landet.
Jag e både hundägare + husägare.Nu saknasdet väl bara en volvo så lever jag som en svensson  hahaha.
Men det kommer aldrigatt hända.Jag hatar verkligen volvo bilar.Va varför hatar jag dom då? Vi lagade bara
 volvon i skolan allså när jag gick i gymnasiet.Så jag e ganska så trött på skiten.Ojdå kom på vi har inte vart ute pp landet och skottat något undrar hur detta kommer sluta.Tror jo knappas att någon har vart på våran privataväg och skottat bort snön.Det åter står att se om vi kommer fram till huset elr inte.Men annars får vi ringa bonden som får komma med trakton och ta bort snön.

1 kommentarer

Emily

19 Dec 2009 14:19

ja blir sugen på o dansa när ja hör låten :p

Kommentera

Publiceras ej