Chilenska temperament

0kommentarer

Nu hoppas jag att alla idioter håller sig borta från mig.Det e verkligen mitt Chilenska temperament kommer ut hur min kropp. Jävla ung jävlar ..........Kommer hem från stallet skit seg och ska ut och gå med hunden.Går in i min hundsrum för att hämta henne vad fan e det jag får se?Ju någon/ några ung jävlar rent ut sagt att skrivit graffiti bokstäver på fönstret så det var  bara att gå ut sista promenaden med hunden och se glad ut.Sen komma hem och ta han  om skiten.Och det var inte det lättaste att få bort heller det tog fan med över en hel jävla timme att få bort skiten.Jävlar om jag e hemma nästa gång dom kommer då blir det inte lätt för dom.Och nu  kan jag inte  sova för jag  är så förbannad så det inte finns ord för det.Vad e det för kul & mening med att gå skriva på andras fönster? Och så hade dom målat på yttedörren till porten också och inte  bara min port utan  denna huset och huset brevid mig.Nu ska jag ta en kopp te och se på mammas pojkar som jag missa eftersom jag fick börja tvätta fönster mitt i allt.

Kommentera

Publiceras ej