Nu är alla träd nere

1kommentarer

Nu börjar det hända grejer här hemma på gården.I går kväll kom bonden hitt och tog bort det sista riset som har legat i högar med sin traktor.Nu väntar vi bara på han som ska gräva här ute.Hans jobb är att gräva och plana ut så det blir en plan yta i stället.När det är gjort kan Jimmie börja med garaget byggnaden.Vi har bestämt att vi kommer att bygga en lekpark till Wille i närheten av garaget.Jag har en bild i huvudet hur jag vill att det ska se ut.Jag vill verkligen att det ska bli en rolig lekpark som han kan leka på i många år fram över.Något annat som är viktigt är att lekparken är säkerheten i lekparken.Vi kommer att ha staket runt hans lekpark så inte hundarna får för sig att kissa där.

1 kommentarer

anna

28 Mar 2015 17:19

Hur många kvd blir garaget dubbelgarage två vanliga bilar eller ? Vad kommer det kosta ? Är det dyrt bygga garage

Ska det dras el och vatten ditt

Svar: Det blir 80kvm garanterat om jag inte minns fel.Det ska kunna få plats med två bilar.Vaddet kommer att kosta har jag inte någon alls aning om.Det är min sambo som gar koll på den biten. Ja både el och vatten ska dras in.
Carolina

Kommentera

Publiceras ej