fika och yatzy

0kommentarer

Idag kom en vän ut på besök för en kopp kaffe.Vi passade på att spela två omgångar yatzy medans Wille låg och sov.Jag förlorade båda gångerna men vad gör det. Huvudsaken är att vi hade en trevlig stund tillsammans.Det spelar ingen stor roll för mig om jag förlorar eller inte. Detta behövde jag och nu känns det bättre. Jag har haft det lite tufft och jobbiga dagar.Bara för att jag nu mera är mamma betyder det inte att jag är lyckligt hela tiden. Det tar på en som människa när man inte får tillräckligt med sömn på nätterna. Dom ända gångerna jag får sova ut är när sambon när ledig från jobbet. Allså blir det på helgerna då vi kan turas om. Får se om jag får tid över och orkar skriva om förlossningen senare. nu håller lille mannen på att vakna till. 

Kommentera

Publiceras ej