förändringar kraschar mitt liv

0kommentarer

Jag har alltid haft svårigheter att tackla förändringar i mitt liv och det har blivit bättre med åren.Jag klarar av förändringar på jobbet men inte i mitt priva liv.Jag har blivit lovad så mkt under mina år och blivit sviken gång på gång vilket har lagt sina spår.Jag sitter här i skrivade stund och är förbannad,irriterad över att dagen inte blir som tänkt.Jag vill inte att man ska planera in massa med saker med mig och sen ändra sig. Mitt liv har vänds upp och ner, vridits om ut och in.Det är inte illa nog att man håller på att förlora en nära familjemedlem heller.Vissa har ganska stora åsikter om hur jag regerar och tycker bara att jag är jävligt barnslig.Jag strutar fullständigt i om folk tycker att jag är omogen eller inte.Har man inte växt upp som jag har gjort så borde man inte öppna sin käft i huvudtaget.Jag kan lova när jag får barn ska jag aldrig i hela mitt liv lova något som jag inte sen kan lova8omdet inte är nödfall) Nej om man ska ta en promenad med hundarna i skogen och samla tankarna.

Kommentera

Publiceras ej