en möjlighet att lägga in intresseanmälan. ...

1kommentarer

En helt fantastiskt bok med en handling som berör, väcker frågor inom, vad som är etiskt, moralisk och rättvis. Vad gör man när ens barn får diagnosen cancer när den är ca 7 månader?De flesta föräldrar skulle  nog göra samma sak som min pappa och hans fru gjorde för min syster.Om det är några som skulle kunna offra livet för sitt barn så är det min pappa och hans fru.Min lilla syster som hade cancer som liten och som  inte kan se så bra har nu skrivit en bok.Boken är skriven på det sättet att man får följa alla familje medlemars tankar känslor och sitationen som de upplever det. Detta är en bok som berör och man lever sig så in i den här boken och man får lära sig så mkt man inte visste innan.För att min syster ska kunna trycka denna boken och sälja den behövs det fler intresseanmälan på boken,så nu har ni möjligheten att göra en anmälan. OBS: En del av förtjänsten vid försäljningen av böckerna kommer att gå till barncancerfonden.
 

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 Mar 2013 20:26

Detta låter jättespännande! :)

Vilket förlag kommer hon låta trycka den via?

Kommentera

Publiceras ej