ingen sovmorgon här inte

0kommentarer

Att man måste gå upp kl. 5.15 på sin lediga dag är aldrig uppskattat inte för mig i allafall.Jag försöker att  bli människa med en kopp kaffe och det går inte så jätte bra.Jag är upp av en anledning redan nu och det är för att jag har en tid att  passa.Jag  ska lämna Rex på  dagis(mitt jobb) så han få leka med sina kompisar i stället för att ligga här hemma och ha tråkigt.Jag och älsklingen ska töma  mitt stora källarförråd som  kommer ta ex antal timmar och då behöver jag inte få dåligt samvete över Rex.Stina har inte samma behova av att behöva få leka av sig så hon får stanna hemma.Hon ligger ändå bara och sover så då kan hon lika gärna vara hemma hos oss.Jag håller tummarna på att det ska bli fint väder i eftermidda så jag och Stina kan vara ute och leka en stund.Jag brukar redan gå vid denna tiden till jobbet och nu har jag inte äns fixat ordning mitt hår som sticker ut åt alla möjliga håll.Det kanske är bäst att fixa ordning sig och sen dra sig bort.

Kommentera

Publiceras ej