jag är verkligen en envis

1kommentarer

Jag har upptäckt hur otroligt svårt det är för mig att stanna hemma i sängen och ta det lungt när jag inte mår bra.Jag är verkligen en envis åsna som alltid ska försöka göra allt på mitt egna sätt.Jag har inte mått så bra i några dagar och har att ligga hemma i sängen och tycka synd om mig själv har jag verkligen svårt med.Igår på jobbet kände jag verkligen hur feben sakta men säkert började smyga fram.Jag la mig inne i en av hundboxarna på luchen och tror ni att jag sen kunde ta det lungt?Nej utan jag jobbade på som vanligt fast att min chef sa åt mig att ta det lungt.I morse när klockan ringde kände jag mig dålig men gick upp ändå till jobbet.
 
Min chef frågade om jag verkligen skulle jobba om det inte var bättre att jag  gick hem och bäddade ner mig.När jag väl har bestämt mig att göra något så gör jag det och då kan inget stoppa mig.Min pojkvän skickade ett mess till mig och frågade om jag jobbade idag eller om jag var hemma.Nej så länge jag kan stå upp på bena tänker jag göra det och när min kropp säger i från så får jag väl ta det lungt ett tag i allfall.Jag får se dåligt samvete om jag vet att jag ligger hemma i sängen och är sjuk.Varför får jag dåligt samvete då?Ju för att jag vet att att mina hundar också blir drabbade av att jag ligger sjuk.Nej nu ska jag ge mig ut på sista promenaden med hundarna sen lägga mig ner och plugga ett tag.Hoppas att jag mår bättre i morgon så jag kan göra allt jag har tänkt mig att göra på min lediga dag.
 

1 kommentarer

Viktoria

19 Sep 2012 22:13

Söt hund!

Svar: Tack så mycket :)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej