köttgryta och revbensspjäll

1kommentarer

Jag ägnat min tid åt att står ute i köket i 3timmar för att laga min favorit köttgryta.Fattar inte att det ska ta så lång tid att fixa och hålla på fram och tillbaka med grytan och sen käka upp den på bara 10 min.Men jag ska inte klaga för huvudsaken är att det blir god efter dom timmarna i stället för äcklig för då vet jag inte vart jag skulle ta vägen.Medans köttet kokade för fullt så slängde jag in 2 st revbensspjäll i ugen som jag hade tagit fram för att göra till oss.Jag tänkte att det var lika bra att fixa allt på en och samma gång när man ändå är i gång.Nu har jag matlåda tills i morgon och behöver inte tänka på det något mer.


Kokt potatis och min köttgryta

Revbensspjällen som inte ser så goda ut men det var dom kan jag lova er:)

1 kommentarer

emily

11 Jan 2012 02:05

mmmmmmmmmmmmmmmm.. gott

Kommentera

Publiceras ej