Har suttit o nördat super mario

0kommentarer

Med min bästa vän typ hela dagen och jag fattar inte riktigt att det kan vara så kul att spela som det är.Timmarna flyger i väg när man är helt inne i spelet och självklart har vi tagit lite paus från speladet.Fy fan trodde vi skulle dö när vi kom ut i snöstormen och min hund gjorde i från sig snabbare än blixten.Jag och T satt och skrek på varandra när vi satt och spelade.Ja idag vart vi lite små sura på varandra när vi spelade haha vi vart som småbarn på nytt.Jag vart nog mest arg på T som tog och lufte upp min gubbe hela tiden och kastade i väg mig så jag dog inte oki.Sen fick hon för sig att käka upp min gubbe också,jag vart galen på henne medans hon mest satt och små skrattade åt mej.Min pojkvän tyckter att ingen av oss är riktig kloka i huvudet när vi sätter i gång med vårat.Men vad fan man lever bara en gång och vi tycker om varandra fast vi blir lite ovänner hihih.


Kommentera

Publiceras ej