En uppdatering på helgens bygge

1kommentarer

Jag har varit lite dåligt med att uppdatera här på bloggen, det har kommit andra grejer i vägen.Men i allfall så tänkte jag nu passa på medans jag har tid att dela med mig lite av vad vi har byggt i helgen.Det som är synd är att batteriet dog i går till min kamra och det glömde jag bort helt och hållet.Så tyvärr har jag bara några få bilder från bygget.Hann bara ta när vi hade jobbat i en halv timme i går sen dog batteriet:( man får se det för ljusa sidan i stället att ni kommer få några bilder än inga alls.

Medans vi var ute på landet och byggde i går så var hunden hemma hos min far.Min snälla underbara lillasyster Maggie var så snäll och ställde upp att vara hundvakt så slapp vi tänka på vovven.När vovven inte var med oss ut så slapp vi tänka på att hon behöver få springa av sig i skogen och att ha koll på henne.Hon hade det mycke bättre där hemma än vad hon skulle ha ute på landet eftersom det var så jävl* kallt ute.Vi har kommit en bra bitt på vägen med vårat hus och det är en bra bitt kvar tills vi är färdiga.Vi hoppas att vi snart kan börja åka ut till landet efter jobbet och snickra lite,just nu går det inte eftersom att det blir så mörkt innan man hinner sluta jobbet.

1 kommentarer

emily

16 Jan 2012 19:20

stina får va här med vet du! :)

Kommentera

Publiceras ej