Varit ute på en powerwalk

0kommentarer

Har varit ute på en powerwalk med min bästavän Towe.Jag hann inte vara hemma mer än 20 min förrens Towe skickade ett mess och undrade om jag skulle med  henne ut och gå.Tydligen tycker hon att jag inte får tillräckligt med motion på jobbet.Jag har vart ute och gått över en mil ute på jobbet med alla hundarna och nej inte med en och samma hund.Utan jag menar om man räcknar alla promenaderna jag har gått med hundarna på jobbet och inte nog med det så har jag vart ute med min egna hund också.Jag valde att träffa Towe själv och låta hunden stanna hemma.Vi tog en powerwalk längs med Åbackarna och det var rätt så skönt ute fast det blåste till i mellan åt.Det märks att det börjar bli eller är varmt ute då det rör sig folk över allt vart man än går.Nu ska jag sätta mig ner och kolla om det finns något bra på tv:n innan det är dags att röra sig ut igen med hunden.






Kommentera

Publiceras ej