fördriver tiden med att spela Donkey Kong.

1kommentarer





Hur gör ni för att fördriva tiden så tiden ska gå  ännu snabbare?
När jag är uttråkad och bara  vill fördriva tiden så sätter jag mig ner i soffan och spelar Donkey kong på mitt wii.Jag har suttit och spelat i min ensamhet mer än 2 timmar,själv tycker jag att det bara känns som en halv timme.Men nu har jag gett upp ett tag eftersom banan jag kom till var helt omöjlig att spela,man såg inte ett skit och fick chansa när man skulle hoppa och vart man skulle hoppa.Jag var nära på att klara banan flera gånger men varje gång dog jag på samma ställe.Hur ska jag fördriva tiden nu då?Min pojkvän är ute på landet tillsammans med min hund så jag är ensam hemma och jagblir lätt raslös då.Någon som har tips på vad man kan hitta på?

1 kommentarer

emily

12 Mar 2011 15:41

Hitta kläder o ha på dej på festen :D

Kommentera

Publiceras ej